Dag 2, matplan

Enligt matplanen ska jag inte äta mer än 500 kcal varje dag (normalt matintag är ca 1500 kcal). Klockan är halv nio på kvällen, och jag har käkat exakt 282 kcal. Hemmadag, så jag har såklart tränat framför tv:n hela dagen och kört lite magövningar till och från. Tänkte ta en promenad snart, bara tråkigt att göra det själv. Får väl ta med mobil och lyssna på musik på vägen, så går det nog bättre. Senast jag åt var runt sju, tvungen att tacka ja till en tunnbrödmacka av mamma, annars hade det ju blivit drama men nu har hon dragit igen efter 5 minuters pratstund här hemma. Bestämde att jag absolut inte ska äta igen på minst två timmar, dvs om en halvtimme får jag äta igen. Om jag inte är superhungrig så låter jag bli, känns som att det blir fallet. Ont i huvet som fan, jävla skitväder. Tur att det blir sol snart, annars knäcker jag fingrarna av någon i frustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0