Lite senare, samma kväll...

Japp, nu har jag såklart traslat in mig igen. Gjort en strikt matplan som ska resultera i att gå ner till 35 kg på 2 månader. Visserligen bara 5 kg kvar nu, men med mina humörsvängningar mellan tröstäta och svält så vettifan om jag kommer ändra i vikt över huvud taget. Känns som att jag snarare bara sväller, hur jag än gör. Jag är fullt medveten om hur jävla korkat det är att börja svälta mig igen, men jag behöver ha kontroll över någonting. Just nu är allting som ett kaotiskt slagfält och en groggy dimma på samma gång, det blir svårt att vara vettig när det enda man har energi till är att hålla tillbaka panikskrik. Inte skurit mig än, men tankarna går såkart dit hela tiden - tänk om jag aldrig börjat? Hade jag längtat då? Troligen inte, då hade jag inte vetat vilken lättnad det är. Bläh


Kommentarer
Postat av: catrin

Hej!

Det är en sak som jag inte riktigt förstår nu....

Varför i hela värden ska du gå ner till 35?!

Är det bara vad du själv vill, eller har en läkare sagt det?

Jag FATTAR INTE:(

2009-06-16 @ 07:14:35
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0